Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

* - nie dotyczy klientów korzystających z kredytu kupieckiego.

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Czas transportu przesyłki zależny od wybranej formy transportu oraz metody płatności a także dostępności towaru. Maksymalny czas dostawy to 14 dni chyba, że w opisie produktu zaznaczono inaczej.

2. Czy można anulowac zamówienie?

Do momentu przekazania Państwa zamówienia do wysyłki może ono zostać anulowane. W tym celu prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

3. Co oznacza pole Waga pod ceną produktu?

Pole to oznacza wagę produktu gotowego do transportu - czyli zawiera wagę samego produktu, opakowania, dołączonych akcesoriów jak zabezpieczeń i/lub wypełniacza paczki.

4. Co dokładnie oznacza zapis Miejsce serwisowania - serwis zewnętrzny?

Oznacza to, że gwarancję realizuje bezpośrednio producent lub polski dystrybutor. Oczywiście w razie problemów można sprzęt serwisować za naszym pośrednictwem, jednak zazwyczaj wydłuża to procedurę o dwa dni oraz termin przesyłki do naszego serwisu a także przesyłki zwrotnej do Państwa. Dodatkowo część firm (jak na przykład Lenovo, Dell czy HP) w przypadku zgłoszeń serwisowych pokrywa koszty transportu od i do klienta końcowego.

5. Czy mogę otrzymać fakturę PRO FORMA?

TAK - w momencie założenia zamówienia faktura PRO FORMA jest automatycznie generowana i wysyłana na wskazany w zamówienia adres poczty elektronicznej.

6. W jaki sposób realizowane są moje prawa zgodnie z rozporządzeniem RODO?

Zgodnie z RODO masz prawo żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych - czyli dowiedzieć się jakie Twoje dane przetwarzamy, w jakim celu, a także masz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wglądu w historię przetwarzania swoich danych, a także do przeniesienia danych do innej firmy. Nasi użytkownicy możliwość pobrania danych osobowych w dwóch formatach - JSON i CSV i zobaczenia, jakie dane są przez nas przetwarzane. Mogą także w łatwy sposób sprawdzić jakie wyrazili zgody (a także kiedy i z jakiego adresu IP). Skorzystanie z tych opcji wymaga posiadania konta w naszym sklepie. Po zalogowaniu opcje te znajdują się w kolumnie Moje konto - Moje zgody - Moje dane osobowe.

7. Czy (i jak) mogę usunąć moje dane osobowe przechowywane przez Wasz sklep?

Jeżeli posiadasz u nas konto klienta swoje dane możesz usunąć w dowolnej chwili usuwając swoje konto. Opcja ta jest dostępna w panelu klienta po zalogowaniu poprzez wybranie kolejno opcji Moje konto - Usuń konto. Jeżeli nie posiadasz w naszym systemie konta a dokonałeś zakupu po 24 maja 2018 roku, to stosowny link został do Ciebie wysłany wraz z informacją o realizacji Twojego zamówienia w naszym sklepie. Po jego kliknięciu Twoje dane osobowe zostaną usunięte. Jeżeli jednak nie posiadasz linku ani dostępu do konta prosimy o kontakt pod adresem sklep@maxsklep.pl dzięki czemu nasz konsultant będzie mógł ręcznie zlecić usunięcie Twoich danych. Prosimy jednak pamiętać, że pewne dane mogą być dalej przez nas przetwarzane na podstawie wymogów prawa. Te dane zostaną usunięte zgodnie z zapisami znajdującymi się w naszej polityce prywatności.

8. Wybrałem płatność przelewem na konto bankowo i chciałbym przyspieszyć realizację zamówienia wysyłając potwierdzenie przelewu. Czy jest to możliwe?

Niestety nie ma takiej możliwości. Podstawą skierowania zamówienia do realizacji jest otrzymanie przez nasz sklep wpłaty. W przypadku płatności za pomocą przelewu bankowego środki muszą zostać zaksięgowane na naszym koncie (nie wystarczy sama nota uznaniowa). Ta zasada wynika z faktu, iż często otrzymujemy sfałszowane dokumenty potwierdzenia przelewu.

9. Reprezentuje organ państwowy/samorządowy i ze względu na wewnętrzne regulacje płatności może być wykonana tylko przelewem po otrzymaniu zamówienia. Czy jest taka możliwość?

Tak - istnieje taka możliwość. W celu otrzymania szczegółów prosimy o kontakt telefoniczny - (58) 344 04 15 od poniedziałku do piątku od 10 do 18 lub mailowy na adres sklep@maxsklep.pl.

10. Co oznacza zapisa "Czas realizacji: 2 dni"?

Zapis ten oznacza, że zamówiony przez Państwa produktu/y będzie gotowy do wydania (zarówno wybranemu przez Państwa w trakcie składania zamówienia spedytorowi jak i gotowy do odbioru w przypadku odbioru osobistego) w ciągu 2 dni roboczych.

11. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Tak - ponieważ paragony blakną to do każdego zamówienia standardowo wystawiamy fakturę VAT. Jeżeli faktura ma być wystawiona na prowadzoną działalność gospodarczą należy w trakcie składania zamówienia zaznaczyć stosowną opcję.