FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.
* - nie dotyczy klientów korzystających z kredytu kupieckiego.
1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?
2. Czy można anulowac zamówienie?
3. Co oznacza pole Waga pod ceną produktu?
4. Co dokładnie oznacza zapis Miejsce serwisowania - serwis zewnętrzny?
5. Czy mogę otrzymać fakturę PRO FORMA?
6. W jaki sposób realizowane są moje prawa zgodnie z rozporządzeniem RODO?
7. Czy (i jak) mogę usunąć moje dane osobowe przechowywane przez Wasz sklep?
8. Wybrałem płatność przelewem na konto bankowo i chciałbym przyspieszyć realizację zamówienia wysyłając potwierdzenie przelewu. Czy jest to możliwe?
9. Reprezentuje organ państwowy/samorządowy i ze względu na wewnętrzne regulacje płatności może być wykonana tylko przelewem po otrzymaniu zamówienia. Czy jest taka możliwość?
10. Co oznacza zapisa "Czas realizacji: 2 dni"?
11. Czy otrzymam fakturę za zakupy?