Wczytuję dane...
Model: Optiplex 5080
Kod producenta: Optiplex 5080
Waga produktu: 1 kg
Gwarancja: 12 miesięcy
Realizacja zamówienia: 1 godzin
Producent: Dell
i-Raty - raty online
i-Leasing - leasing online

Komputer jest w 100% sprawny technicznie.

Dell Optiplex 5080  i5-10500T  8GB RAM  SSD 256GB  WiFi  WIN11PRO

Klasa A co oznacza minimalne ślady użytkowania

[ Specyfikacja ]

  • Procesor: Intel Core i5-10500T (6 rdzeni x 3,1-3,9GHz)
  • Pamięć: 8GB DDR4
  • Dysk twardy: 256GB SSD
  • Karta graficzna: UHD 630
  • Płyta główna: DELL
  • Wejścia/gniazda: 4 x USB 3.0, 2 x USB 2.0, 1 x RJ45, 1 x HDMI, 1  x DP,  1 x audio
  • Zasilacz: w komplecie
  • System operacyjny: Windows 11 PRO PL 64bit

Komputer jest gotowy od razu do pracy

[ Stan przedmiotu ]

  • Stan techniczny: 100% sprawny
  • Stan wizualny: Klasa A

Minimalne ślady użytkowania

[ Pochodzenie sprzętu ]

  • Sprzedawany przez nas sprzęt jest produktem używanym, poleasingowym.
  • Towar przeszedł gruntowne testy, co daje nam gwarancje 100% sprawności technicznej.
  • Komputer jest przygotowany pod klienta, instalowany jest oryginalny system operacyjny oraz wgrywane najnowsze sterowniki.

System operacyjny

Dostępny z systemem Windows 11 lub Windows 10.

Pracuj mądrze

Elastyczny montaż: dzięki wielu dostępnym opcjom montażu komputer 5080 Micro zmieści się tam, gdzie to potrzebne.

Prosta konserwacja: komputer 5080 Micro zapewnia łatwiejszy dostęp do części bez konieczności zdejmowania ramki przedniej.

Niska temperatura: dzięki nowej konstrukcji ramki przedniej w komputerze 5080 Micro występuje optymalny dopływ powietrza, co zapewnia niską temperaturę systemu.
Niezrównana wydajność

Niezrównana wydajność

Sztuczna inteligencja: system z funkcją Dell Optimizer ExpressResponse opartą na sztucznej inteligencji nieprzerwanie uczy się Twojego stylu pracy i optymalizuje wydajność pięciu najczęściej używanych aplikacji.

Niezbędna moc: architektura Intel® dziesiątej generacji obsługuje procesory Pentium™ i Core™ (do Core™ i7), zapewniając niezrównaną wydajność.

Maksymalne bezpieczeństwo: komputery OptiPlex mają układ TPM 2.0, standardowe gniazdo blokady zabezpieczającej, pętlę kłódki, przełącznik czujnika naruszenia obudowy, a ponadto są dostępne z jeszcze bezpieczniejszymi akcesoriami.

Zmodernizuj środowisko pracy dzięki rozwiązaniom Dell Technologies Unified Workspace

Dell Technologies Unified Workspace to standardowe podejście pozwalające stworzyć zmodernizowane nowoczesne środowisko pracy w punktach końcowych i zapewnić użytkownikowi końcowemu optymalne doświadczenia. Oprogramowanie i usługi Dell mogą być zintegrowane z obecnymi środowiskami w punktach końcowych oraz oferują większą wydajność, praktyczne informacje oraz zoptymalizowane doświadczenia w kontekście zabezpieczeń, wdrażania, zarządzanie i pomocy.

Korzyści z wdrożenia rozwiązań Dell Technologies Unified Workspace rekompensują koszty sprzętu i infrastruktury IT

.

  • Kompleksowe zabezpieczenia punktów końcowych powyżej i poniżej warstwy systemu operacyjnego
  • Ujednolicone zarządzanie z poziomu wybranej konsoli
  • Predykcyjna, proaktywna pomoc techniczna pozwalająca obniżyć liczbę zgłoszeń nawet o 46%

i rozwiązywać problemy 6 razy szybciejhttp://facts.pt/ddv0ne9. (Po angielsku) Usługę SupportAssist należy aktywować za pośrednictwem ProSupport lub ProSupport Plus, aby korzystać z proaktywnych lub predykcyjnych alertów i korzyści. Aplikacja SupportAssist automatycznie wykrywa następujące problemy i zdarzenia oraz proaktywnie informuje o nich firmę Dell: problemy z systemem operacyjnym, uaktualnienia oprogramowania, aktualizacje i poprawki sterowników, złośliwe oprogramowanie, pliki zainfekowane wirusami oraz awarie dysków twardych, baterii, pamięci, okablowania wewnętrznego, czujników temperatury, radiatorów, wentylatorów, dysków półprzewodnikowych (SSD) i kart graficznych. Predykcyjne wykrywanie awarii dotyczy dysków twardych i półprzewodnikowych, baterii oraz wentylatorów. Usługa SupportAssist jest niedostępna w przypadku produktów z systemami Linux, Windows RT, Ubuntu i Chrome." tabindex="0"> http://facts.pt/ddv0ne9. (Po angielsku) Usługę SupportAssist należy aktywować za pośrednictwem ProSupport lub ProSupport Plus, aby korzystać z proaktywnych lub predykcyjnych alertów i korzyści. Aplikacja SupportAssist automatycznie wykrywa następujące problemy i zdarzenia oraz proaktywnie informuje o nich firmę Dell: problemy z systemem operacyjnym, uaktualnienia oprogramowania, aktualizacje i poprawki sterowników, złośliwe oprogramowanie, pliki zainfekowane wirusami oraz awarie dysków twardych, baterii, pamięci, okablowania wewnętrznego, czujników temperatury, radiatorów, wentylatorów, dysków półprzewodnikowych (SSD) i kart graficznych. Predykcyjne wykrywanie awarii dotyczy dysków twardych i półprzewodnikowych, baterii oraz wentylatorów. Usługa SupportAssist jest niedostępna w przypadku produktów z systemami Linux, Windows RT, Ubuntu i Chrome." tabindex="0"> http://facts.pt/ddv0ne9. (Po angielsku) Usługę SupportAssist należy aktywować za pośrednictwem ProSupport lub ProSupport Plus, aby korzystać z proaktywnych lub predykcyjnych alertów i korzyści. Aplikacja SupportAssist automatycznie wykrywa następujące problemy i zdarzenia oraz proaktywnie informuje o nich firmę Dell: problemy z systemem operacyjnym, uaktualnienia oprogramowania, aktualizacje i poprawki sterowników, złośliwe oprogramowanie, pliki zainfekowane wirusami oraz awarie dysków twardych, baterii, pamięci, okablowania wewnętrznego, czujników temperatury, radiatorów, wentylatorów, dysków półprzewodnikowych (SSD) i kart graficznych. Predykcyjne wykrywanie awarii dotyczy dysków twardych i półprzewodnikowych, baterii oraz wentylatorów. Usługa SupportAssist jest niedostępna w przypadku produktów z systemami Linux, Windows RT, Ubuntu i Chrome." tabindex="0">

  • http://facts.pt/ddv0ne9. (Po angielsku) Usługę SupportAssist należy aktywować za pośrednictwem ProSupport lub ProSupport Plus, aby korzystać z proaktywnych lub predykcyjnych alertów i korzyści. Aplikacja SupportAssist automatycznie wykrywa następujące problemy i zdarzenia oraz proaktywnie informuje o nich firmę Dell: problemy z systemem operacyjnym, uaktualnienia oprogramowania, aktualizacje i poprawki sterowników, złośliwe oprogramowanie, pliki zainfekowane wirusami oraz awarie dysków twardych, baterii, pamięci, okablowania wewnętrznego, czujników temperatury, radiatorów, wentylatorów, dysków półprzewodnikowych (SSD) i kart graficznych. Predykcyjne wykrywanie awarii dotyczy dysków twardych i półprzewodnikowych, baterii oraz wentylatorów. Usługa SupportAssist jest niedostępna w przypadku produktów z systemami Linux, Windows RT, Ubuntu i Chrome." tabindex="0">
Windows 11
Windows 11 Pro — zaprojektowany do pracy hybrydowej.
Najbardziej wydajna i bezpieczna wersja systemu Windows, przy tym prosta w obsłudze dla działu IT.

Porty i gniazda

Porty i gniazda

1. Przycisk zasilania | 2. Gniazdo uniwersalne audio | 3. Wyjście liniowe | 4. Port USB 3.2 Type-C drugiej generacji | 5. Port USB 3.2 Type-A pierwszej generacji | 6. Zasłonięte gniazda anteny sieci bezprzewodowej | 7. Opcjonalny port: VGA/DP1.4/HDMI 2.0b/USB Type-C | 8. 4 porty USB 3.2 Type-A pierwszej generacji | 9. Śruba motylkowa | 10. Gniazdo pętli z kłódką | 11. Złącze RJ45 | 12. Gniazdo blokady Kensington | 13. 2 złącza DisplayPort | 14. Gniazdo zasilania
Wymiary i waga

Wymiary i waga

1. Szerokość: 36,00 mm (1,42") | 2. Głębokość: 178,56 mm (7,03") | 3. Wysokość z przodu: 182,00 mm (7,16") | Wysokość z tyłu: 182,00 mm (7,16") | Waga: 1,38 kg (3,04 funta)

Komputery

  • Producent: 

    DELL

  • Zainstalowany procesor: 

    Intel® Core™ i5-10500T (12M cache, up to 3,80 GHz)

  • Rodzaj pamięci: 

    DDR4

  • Pamięć zainstalowana (GB): 

    8

  • Ilość gniazd pamięci / wolne: 

    2/1

  • Zamontowany dysk: 

    SSD

  • Pojemność dysku: 

    256

  • Nazwa typu: 

    Optiplex 5080 MFF

  • Złącza video: 

    DPx2, HDMI

  • Zasilacz: 

    Tak

  • Kolor obudowy: 

    Czarny

  • Waga (kg): 

    1,16