Wczytuję dane...
Model: 12LN001YPB
Kod producenta: 12LN001YPB
Waga produktu: 3 kg
Gwarancja: 36 miesięcy
EAN: 0196804557533
Producent: Lenovo
i-Raty - raty online
i-Leasing - leasing online

Komputer PC Lenovo ThinkCentre neo 50q G4 i5-13420H/16GB/SSD512GB/UHD/11PR Black 3Y

System operacyjny

Microsoft® Windows 11 Pro

System opercyjny Windows 11 Pro to najlepszy wybór do firmy jak i dla zaawansowanych użytkowników. Oferuję tą samą wygodę codziennej pracy co wersja Home jednak jego rozbudowane funkcji w zakresie zabezpieczeń, pracy zdalnej czy współpracy z usługami katalogowymi czynią z niego idealnego kompana dla każdego profesjonalisty.

Microsoft® Windows 10 Home

Porównanie funkcji systemu Windows 11 Pro i Windows 11 Home

Solidny pierścień obronny

Zaawansowane mechanizmy ochronne strzegą Cię przed współczesnymi zagrożeniami. Wbudowane i regularnie aktualizowane bez dodatkowych kosztów2. To właśnie Zabezpieczenia Windows.

Funkcja Windows 11 Home Windows 11 Pro
Szyfrowanie urządzenia funkcji BitLocker

Jeśli urządzenie zaginie lub zostanie skradzione, funkcja BitLocker włączy jego całkowitą blokadę, uniemożliwiając niepowołanym osobom dostęp do systemu i danych3.

Szyfrowanie urządzenia

Po włączeniu szyfrowania urządzenia tylko upoważnione osoby będą mogły uzyskać dostęp do urządzenia i danych4.

Znajdź moje urządzenie

Monitoruj wszystkie swoje urządzenia — nawet pióro cyfrowe!

Zapora i ochrona sieci

Twoje urządzenie z systemem Windows ma wbudowane funkcje zabezpieczeń, które chronią przed wirusami oraz złośliwym i wymuszającym okup oprogramowaniem.

Ochrona w Internecie

Kontrola aplikacji i przeglądarki dostępna w ramach zabezpieczeń Windows pomaga chronić urządzenie przed potencjalnie niebezpiecznymi aplikacjami, plikami, witrynami internetowymi i pobieranymi zasobami.

Kontrola i ochrona rodzicielska

Połącz konta Microsoft należące do członków rodziny, aby zarządzać czasem spędzanym przed ekranem, ograniczyć dostęp do zawartości dla dorosłych i kontrolować zakupy online.

Bezpieczny rozruch

Pomaga zapobiegać ładowaniu złośliwego oprogramowania i nieautoryzowanych systemów operacyjnych podczas uruchamiania systemu.

Windows Hello

Umożliwia uwierzytelnianie za pomocą rozpoznawania twarzy, odcisku palca lub kodu PIN, dzięki czemu jest szybkim, bezpiecznym i niewymagającym korzystania z haseł sposobem na odblokowanie zgodnych urządzeń z systemem Windows3, 5.

Windows Information Protection (WIP)

Ułatwia ochronę aplikacji i danych firmowych przed przypadkowymi wyciekami informacji na urządzeniach firmowych i osobistych, których pracownicy używają w pracy6.

Zabezpieczenia Windows

Miejsce, w którym możesz wyświetlać zabezpieczenia i stan swojego urządzenia, a także zarządzać tymi elementami.

Zarządzanie i wdrażanie w firmie

Szyfrowanie klasy korporacyjnej. Zarządzanie w chmurze, dzięki któremu możesz pracować, gdzie chcesz. To właśnie to, czego potrzebuje Twoja firma i co gwarantuje sukces.

Funkcja Windows 11 Home Windows 11 Pro
Przypisany dostęp

Na urządzeniach z systemem Windows 11 Pro można uruchamiać różne aplikacje zależnie od użytkownika i dbać, aby poszczególne tożsamości pozostawały oddzielne i bezpieczne.

Dynamiczne inicjowanie obsługi

Możesz wyjąć nowy komputer z pudełka, włączyć go, po czym w mgnieniu oka i bez wysiłku przekształcić w wydajne urządzenie firmowe.

Enterprise State Roaming na platformie Azure

Usługi Enterprise State Roaming, które są dostępne dla każdej organizacji z licencją usługi Azure AD — wersja Premium lub Enterprise Mobility + Security (EMS), zapewniają użytkownikom ujednoliconą obsługę na urządzeniach z systemem Windows i skracają czas potrzebny na skonfigurowanie nowego urządzenia7.

Zasady grup

Zarządzaj komputerami, kontami i grupami użytkowników, a także łatwo uzyskuj dostęp do plików i drukarek w środowisku urządzeń z systemami Windows 11 Pro i Windows Server*.

Konfiguracja w trybie kiosku

Skonfiguruj ją lokalnie na urządzeniu albo zdalnie za pomocą oprogramowania Zarządzanie urządzeniami mobilnymi.

Microsoft Store dla Firm

Jedno miejsce, w którym możesz wyszukiwać aplikacje i przydzielać je do urządzeń z systemem Windows 11, a także zarządzać tymi programami8.

Zarządzanie urządzeniami mobilnymi

Zarządzanie urządzeniami mobilnymi (MDM) stanowi alternatywę dla tradycyjnych procesów administrowania komputerami: można przejść do zarządzania w chmurze we własnym tempie9.

Obsługa usługi Active Directory

Przyłączanie do domeny + zasady grupy: Pracownicy działu IT mogą łatwo zarządzać komputerami, kontami i grupami użytkowników, a także bez problemu uzyskiwać dostęp do plików i drukarek w środowisku urządzeń z systemami Windows 11 Pro i Windows Server*.

Obsługa usługi Azure Active Directory

Pracownicy mogą korzystać z jednokrotnego logowania w systemie Windows 11, usłudze Microsoft 365** i innych usługach firmy Microsoft, co ułatwia zarządzanie logowaniami i hasłami.

Usługa Windows Update dla firm

Pomaga firmom zmniejszyć koszty zarządzania, zapewnić kontrolę nad wdrożeniami aktualizacji, zagwarantować efektywne dostarczanie aktualizacji i umożliwić dostęp do najnowszych innowacji.

1 Do korzystania z funkcji Windows Hello ze specjalistycznym sprzętem biometrycznym, np. czytnikiem linii papilarnych, wymagany jest czujnik podczerwieni z podświetleniem lub inny czujnik biometryczny. Ochrona sprzętowa na podstawie poświadczeń lub kluczy funkcji Windows Hello wymaga modułu TPM 1.2 lub nowszego; jeżeli moduł TPM jest niedostępny lub nieskonfigurowany, zostanie zastosowana ochrona programowa na podstawie poświadczeń lub kluczy.

2 Wymaga nowoczesnego sprzętu (zgodnego z InstantGo/AOAC/HSTI). Przeczytaj ten dokument, aby uzyskać więcej informacji na temat szyfrowania urządzeń.

3 Wymaga modułu TPM 1.2 lub nowszego do zastosowania ochrony klucza opartej na module TPM.

4 Do zarządzania ustawieniami w systemie Windows 10 Pro funkcja Windows Information Protection wymaga oprogramowania Zarządzanie urządzeniami mobilnymi (MDM) albo System Center Configuration Manager. Usługa Active Directory ułatwia zarządzanie, ale nie jest niezbędna.

5 Funkcja Windows Information Protection jest zgodna z oprogramowaniem Zarządzanie aplikacjami mobilnymi (MAM) tylko w przypadku użytku w wersji Home.

6 Wymagany jest komputer lub tablet, który można obsługiwać piórem. Pióro może być sprzedawane osobno.

7 Oświadczenia dotyczące wydajności opierają się na testach przeglądarek Microsoft Edge 18, Chrome 69 i Firefox 62 wykonanych za pomocą pakietu Jetstream 1.1. Więcej informacji na temat tego oświadczenia dotyczącego wydajności znajdziesz tutaj.

8 Dostępność i funkcje mogą różnić się na urządzeniach z systemem innym niż Windows.

9 Na podstawie średnich wartości; czas pracy baterii różni się znacząco w zależności od ustawień, sposobu użytkowania i innych czynników. Więcej informacji na temat tego oświadczenia dotyczącego czasu pracy baterii znajdziesz tutaj.

11 Konieczne jest połączenie telefonu z systemem Android z komputerem z systemem Windows w ustawieniach komputera. Użytkownicy otrzymają aplikację od firmy Microsoft. Niezbędne jest jej pobranie na telefon z systemem Android i postępowanie zgodnie z instrukcjami konfiguracji, w tym zalogowanie się na to samo konto Microsoft w aplikacjach mobilnych i komputerze z systemem Windows 10.

12 Konieczne jest połączenie iPhone’a z komputerem w ustawieniach komputera. Użytkownicy otrzymają aplikację od firmy Microsoft. Niezbędne jest jej pobranie na iPhone’a i postępowanie zgodnie z instrukcjami konfiguracji.

14 Nie wszystkie funkcje zarządzania urządzeniami mobilnymi są dostępne w systemie w wersji Home. Zarządzanie urządzeniami mobilnymi (MDM) wymaga produktu MDM (dostępnego do nabycia osobno), takiego jak Microsoft Intune lub różne rozwiązania innych firm.

15 Wymagana jest oddzielna subskrypcja usługi Azure Active Directory — wersja Premium.

16 Dostępność na wybranych rynkach. Funkcje oraz aplikacje mogą się różnić w zależności od regionu i urządzenia.

17 Oś czasu przedstawia historię działań z 3–5 dni, w tym czynności wykonywane na tablecie i telefonie komórkowym po zalogowaniu się przez użytkowników na ich konta Microsoft. Aby wyświetlić czynności z maks. 30 dni, konieczne jest wybranie odpowiedniej opcji w ustawieniach. Dostępność na wybranych rynkach. Działanie może się różnić zależnie od urządzenia.

* Na podstawie porównania średniego czasu potrzebnego na przeprowadzenie procesu uwierzytelniania przez wpisanie hasła i rozpoznanie twarzy lub odcisku palca. Wymaga specjalistycznego sprzętu, np. czytnika linii papilarnych, skanera tęczówki z podczerwienią lub innego czujnika biometrycznego albo odpowiedniego urządzenia.

+ Bieżące aktualizacje mogą wymagać spełnienia dodatkowych warunków.

** Do nabycia osobno.

*** Subskrypcja usługi Microsoft 365 jest dostępna do nabycia osobno.

  • Symbol producenta: 12LN001YPB
  • EAN/UPC: 0196804557533
Specyfikacja
ProducentLENOVO
Opis ogólnyKomputer PC Lenovo ThinkCentre neo 50q G4 i5-13420H/16GB/SSD512GB/UHD/11PR
Informacje dodatkoweUkład szyfrowania TPM 2.0 integrated in SoC
Kensington Security Slot, 3 x 7 mm
Złącza, gniazda rozszerzeń: 2x M.2 (1 dla karty WLAN + 1 dla dysku SSD)
Głośniki 1x 2W
Okres rękojmi w miesiącach36
Miejsce serwisowaniaSerwis zewnętrzny
Normy i certyfikatyENERGY STAR 8.0, EPEAT Gold Registered, ErP Lot 3 and Lot 7
TCO Certified 9.0, RoHS compliant
Rodzaj urządzeniaDesktop PC
Zainstalowany procesorIntel® Core™ i5-13420H Processor (12M Cache, up to 4.60 GHz)
Rodzaj pamięciSO-DIMM DDR4 3200MHz
Pamięć zainstalowana (GB)16
Maksymalna wielkość pamięci32 GB
Wbudowane AudioRealtek ALC256
Zamontowany dyskSSD M.2 PCIe NVMe
Pojemność dysku512 GB
ŁącznośćLAN 1 Gbps
WiFi IEEE 802.11ax
Bluetooth 5.1
Złącza videoHDMI
DisplayPort
Wejścia i wyjścia audioWyjście/wejście mini-jack
Złącza i porty komunikacyjneUSB 2.0 x 2
USB 3.1 x 3
USB 3.1 Typ C x 1
Wymiary [G x S x W] (mm)183 x 179 x 37
Waga (kg)1.110
Kolor obudowyCzarny (Black)
Ilość gniazd pamięci / wolne2 / 1
Warunki serwisowe3Y On-Site
Chipset płyty głównejIntel® SoC Platform
Wbudowana karta graficznaIntel® UHD Graphics
Wbudowana karta graficznaIntel® UHD Graphics
Klawiatura w zestawieKlawiatura USB Calliope - czarna
Mysz w zestawieMysz USB Calliope - czarna
Złącza PCI na płycie głównej
Moc zasilacza65 W
Moc zasilacza65 W
Cechyi5-13420H;16GB/SSD512GB
Baza SCIPNie
System operacyjnyMicrosoft® Windows 11 Pro PL 64-bit

Komputery

  • Cechy: 

    i5-13420H;16GB/SSD512GB

  • Baza SCIP: 

    Nie

  • Rodzaj urządzenia: 

    Desktop PC

  • Moc zasilacza: 

    65 W

  • Producent: 

    LENOVO

  • Zainstalowany procesor: 

    Intel® Core™ i5-13420H Processor (12M Cache, up to 4.60 GHz)

  • Chipset płyty głównej: 

    Intel® SoC Platform

  • Rodzaj pamięci: 

    SO-DIMM DDR4 3200MHz

  • Pamięć zainstalowana (GB): 

    16

  • Maksymalna wielkość pamięci: 

    32 GB

  • Ilość gniazd pamięci / wolne: 

    2 / 1

  • Karta graficzna: 

    Intel® UHD Graphics

  • Zamontowany dysk: 

    SSD M.2 PCIe NVMe

  • Pojemność dysku: 

    512 GB

  • Opis ogólny: 

    Komputer PC Lenovo ThinkCentre neo 50q G4 i5-13420H/16GB/SSD512GB/UHD/11PR

  • System operacyjny: 

    Microsoft® Windows 11 Pro PL 64-bit

  • Łączność: 

    LAN 1 Gbps WiFi IEEE 802.11ax Bluetooth 5.1

  • Złącza video: 

    HDMI DisplayPort

  • Wejścia i wyjścia audio: 

    Wyjście/wejście mini-jack

  • Złącza i porty komunikacyjne: 

    USB 2.0 x 2 USB 3.1 x 3 USB 3.1 Typ C x 1

  • Wymiary [G x S x W] (mm): 

    183 x 179 x 37

  • Zasilacz: 

    65 W

  • Kolor obudowy: 

    Czarny (Black)

  • Warunki serwisowe: 

    3Y On-Site

  • Waga (kg): 

    1.110

  • Klawiatura w zestawie: 

    Klawiatura USB Calliope - czarna

  • Mysz w zestawie: 

    Mysz USB Calliope - czarna

  • Normy i certyfikaty: 

    ENERGY STAR 8.0, EPEAT Gold Registered, ErP Lot 3 and Lot 7 TCO Certified 9.0, RoHS compliant

  • Wbudowane Audio: 

    Realtek ALC256

  • Wbudowana karta graficzna: 

    Intel® UHD Graphics

  • Miejsce serwisowania: 

    Serwis zewnętrzny

  • Okres rękojmi w miesiącach: 

    36